Hołd dla Larsa Vogta w Philharmonie de Paris
Niemiecki pianista i dyrygent Lars Vogt zmarł 5 września 2022 roku w wieku 51 lat. Aby oddać mu hołd, Orchestre de Chambre de Paris gromadzi w Philharmonie de Paris kilku jego bliskich przyjaciół.