Zaproszenie do podróżyThe Clash w Belfaście
W XX wieku Belfast był sceną, na której odbywały się akty przemocy. Grupy nacjonalistyczne i religijne skonfliktowały miasto, jego mieszkańców i mieszkanki. W latach 70. zaczęły tu wyrastać przeróżne subkultury i własnymi słowami opowiadać historię Belfastu i Irlandii Północnej. Wśród nich szczególnie wyróżniał się punk.