Zaproszenie do podróżyTeksas Janis Joplin
“Zjechałam cały świat, ale nigdzie nie znalazłam gorszego miejsca niż Port Arthur” - tak o swoim rodzinnym mieście w Teksasie mówiła Janis Joplin. Spotykamy się z jej bratem, który oprowadza nas po miejscach, w których dorastała wybitna artystka. Następnie udajemy się do Austin, gdzie Janis Joplin nadała kształt swoim aspiracjom i stała się buntowniczą indywidualistką, którą zachwyciły się całe Stany.