Zaproszenie do podróżyBarcelona Pedro Almodóvara
W filmach Pedro Almodóvara kobiety osadzone są w barokowym i brutalnym świecie. Zazwyczaj ich historie dzieją się w scenerii Madrytu, ale to w Barcelonie nakręcił najgłośniejszy film w swojej karierze - “Wszystko o mojej matce”. Wraz z główną bohaterką Manuelą znajdujemy ukojenie w tym mieście wolności, kobiecości, macierzyństwa i metamorfoz.