Stolen Meeting
Schyłkowe lata ZSRR. Po wyjściu z kolonii karnej, Walentyna wraca do Estonii i zaczyna szukać syna, którego oddała do adopcji po aresztowaniu. Ma nadzieję na jego odzyskanie i rozpoczecie nowego, szczęśliwego życia. Odnalezienie chłopca adoptowanego przez dobrze sytuowaną rodzinę jest bardzo trudne, a kiedy wreszcie dochodzi do spotkania, rzeczywistość rozmija się z oczekiwaniami...