face to Face
Młody nauczyciel angielskiego zostaje korepetytorem rozpieszczonej 18-letniej dziewczyny z nowobogackiej rodziny. Każda wizyta w jej domu pogłebia jego frustrację i rozczarowanie własną sytuacją. Szybko staje się obiektem zalotów zarówno ze strony swojej uczennicy, jak i jej macochy, a podjęcie decyzji co z tym zrobić, nie jest dla niego tak oczywiste, jak myślał na początku.