"Koronacja Poppei" Claudia MonteverdiegoGran Teatre del Liceu, Barcelona
Miłość, władza i ambicja przeplatają się na scenie barcelońskiego Teatre de Liceu w arcydziele muzyki barokowej - "Koronacji Poppei" Monteverdiego w reżyserii Calixto Bieito.