Dalida i Orlando, bratnie dusze
Była jedną z najpopularniejszych piosenkarek we Francji, sprzedała ponad 120 miliony płyt. Jednak jeśli stała się gwiazdą, to także dzięki swojemu młodszemu bratu Orlando, jej oddanemu zakulisowemu doradcy, który poświęcił jej całe swoje życie - prywatne i zawodowe - tworząc z nią pierwszą niezależną wytwórnię w świecie muzyki. Historia niezłomnej braterskiej miłości, ale także bólu, którego nie da się przetrawić: historia Dalidy i Orlando.