Śpiąca KrólewnaOpera w Lyonie
Hiszpański choreograf Marcos Morau zachwyca swoją interpretacją słynnego baletu Czajkowskiego “Śpiąca Królewna”. Jego ekipa tancerzy i tancerek przeprowadza nas przez panoramiczny przegląd stylów i epok.