Nikita uwielbia słuchać muzyki techno i marzy o wyjeździe do Berlina, gdzie chce odwiedzić słynny klub "Berghain". Jego matka Irena nie wie o marzeniach syna, a wkrótce nastąpi zderzenie ich wzajemnych oczekiwań.