Barbarzyńskie zaślubiny
Znakiem rozpoznawczym filmów Marion Hänsel są powracające w jej twórczości ważne tematy, takie jak przemoc wobec kobiet, czy kwestia aborcji. Podejmując je, reżyserka odcisnęła swój trwały ślad we współczesnej kinematografii belgijskiej.