Mama (3/4)
Ukraina, 2014 rok. Po tym, jak jej syn zostaje pojmany w Donbasie, ukraińska matka wyrusza w niebezpieczną podróż. Odcinek trzeci: Nina, która wzięła pod swoje skrzydła rosyjską półsierotę, cudem ucieka przed śmiercią....