Mama (2/4)
Ukraina, 2014 rok. Po tym, jak jej syn zostaje pojmany w Donbasie, ukraińska matka wyrusza w niebezpieczną podróż. Odcinek drugi: Ninie udaje się przedostać na terytorium separatystów i znajduje pracę ...