Mama (1/4)
Serial "Мama" opiera się na prawdziwej historii. Ukraina, 2014 rok. Po tym, jak jej syn zostaje pojmany w Donbasie, ukraińska matka wyrusza w niebezpieczną podróż. Odcinek pierwszy: Podczas świętowania swoich urodzin, Nina Petrovna martwi się, że nie otrzymała żadnej wiadomości od swojego syna ...