Max Emanuel Cencic poświęca recital jednej ze swoich barokowych fascynacji: Senesino. Był on włoskim kastratem o głosie altowym, dla którego Handel pisał swoje najpiękniejsze arie z absolutnym szacunkiem dla jego ciała i głosu. Cencic to jeden z tych śpiewaków, którzy stawiają na przepych i wyrazistość barokowego repertuaru lirycznego.