Avishai Cohen Trio - Théâtre du Maillon, StrasburgTres CoyotesFestival Musica 2022
Tres Coyotes to utalentowany kolektyw składający się z kompozytora Magnusa Lindberga, wiolonczelisty Anssi Karttunena i Johna Paula Jonesa - legendarnego basisty grupy Led Zeppelin. Swoim występem podczas festiwalu w Strasburgu oddają hołd fińskiej kompozytorce Kaiji Saariaho.