Na rewersie mapy - Strategia ChinKrzywe linie
Moda aktorka Luisa zaczyna obserwować na Twitterze wpisy, kryjącego się pod pseudonimem Rasputin, dużo starszego dziennikarza Antonia. Rodząca się między nimi wirtualna relacja staje się dla nich coraz ważniejsza. W dniu, w którym postanawiają się spotkać, Antonio ulega wypadkowi. Sprawy przyjmują nieoczekiwany obrót.