ARTE Reportage - Korea Północna: ludzie KimaSummer Survivors
Indre, młoda ambitna psycholożka, odbywa staż w szpitalu psychiatrycznym w Wilnie. W zamian za zgodę na prowadzenie badań, musi zawieźć do oddalonej o trzysta kilometrów nadmorskiej kliniki dwójkę pacjentów. Są nimi: znajdujący się w stadium manii, cierpiący na chorobę dwubiegunową Paulius i odratowana po próbie samobójczej introwertyczna Juste. Choć podróż przypomina chwilami letnią, beztroską przejażdżkę, to dla każdego z pasażerów może być drogą do uporania się z własnymi problemami.