Hania Rani - Piano Day 2022Jack WhiteKoncert w paryskiej Olympii
Jack White stał się legendą dzięki zespołom, w których śpiewał: The White Stripes i The Raconteurs. Każdy zna „Seven Nation Army” - utwór, który nadaje smaku meczom piłkarskim. W paryskiej Olympii Jack White występuje jednak solo. Jak smakuje sauté? Sprawdźcie sami.