Anne Teresa De Keersmaeker - "Dialogi z Bachem"Suity na wiolonczelę
Anne Teresa De Keersmaeker wraz z trzema tancerzami i dwiema tancerkami tańczą do sześciu suit na wiolonczelę solo Jana Sebastiana Bacha. Ponadczasowe piękno tych utworów fascynuje i inspiruje do dziś, a rezultatem jest ekscytująca symbioza muzyki na żywo i tańca. Suity zostaną zinterpretowane przez wyjątkowego wiolonczelistę Jeana-Guihena Queyrasa.