TwistTimișoara: smak wolności
Wolność i różnorodność to dwie wartości wyznawane przez ludzi, którzy tworzą Timisoarę – kolebkę rumuńskiej rewolucji. To dlatego miasto to zostało wybrane na tegoroczną Europejską Stolicę Kultury. Wybraliśmy się tam, by porozmawiać z lokalnymi artystami i artystkami.