TwistPicasso now
Geniusz, inspiracja, udręczony wrażliwiec – choć od śmierci Picassa minęło już 50 lat, artysta nie przestaje nas fascynować. By oddać mu cześć, zorganizowano 40 wystaw w całej Europie i Ameryce Północnej. A my z tej okazji odwiedzamy legendarne muzeum Picassa w paryskiej dzielnicy Le Marais. Jego wnętrze zostało w humorystyczny sposób przekształcone przez brytyjskiego projektanta Paula Smitha.