Salman Rushdie i wolność słowa
Co zrobić, by zostać sławnym DJ-em? Jakie umiejętności trzeba posiąść i w jakim towarzystwie się obracać? By to zbadać, przyglądamy się karierom znanych DJów i DJek: Davida Guetty, Amelie Lens i Alle Farben.