TwistBiennale Architektury w Wenecji 2023
Co dwa lata w Wenecji odbywają się biennale, podczas których prezentowane są najnowsze trendy w architekturze. W tym roku najwięcej uwagi poświęcono kryzysowi klimatycznemu, upcyklingowi i konstrukcjom, które przetrwają próbę czasu. Lesley Lokko, kuratorka tegorocznego Biennale, w centrum uwagi postawiła Afrykę.