TwistJak kochają artyści?
Czy związki w świecie sztuki wyglądają inaczej? Zadaliśmy to pytanie pisarzom Monice Helfer i Michaelowi Köhlmeierowi, trio tancerzy Annie Konjetzky, Sarah Huby i Quindellowi Ortonowi, a także szwedzkim artystom Nathalie Djurberg i Hansowi Bergowi. A jakie reprezentacje artystycznych związków możemy zobaczyć na ekranie?