TwistJak kształtuje nas dzieciństwo?
Jak kształtuje nas dzieciństwo? Co oznacza dla naszego późniejszego życia? Twist zgłębia te pytania z wokalistą soulowo-popowego zespołu Lukasem Grahamem, tancerzem Mohamedem Toukabrim, historykiem Ewaldem Frie, 13-letnią Ukrainką Yevą Skalietską i autorką bestsellerów Iben Dissing Sandahl.