Salman Rushdie i wolność słowa
Dlaczego tak bardzo lubimy robić sobie selfie? I czy w dobie zalewających nas portretów i autoportretów selfie może być jeszcze sztuką? Wracamy do korzeni tego rodzaju zdjęć, analizując, jak robi je Nan Goldin, Lars Eidinger i inni artyści.