Re: Squaty w Barcelonie
Europa ma coraz większe zapotrzebowanie na owoce i warzywa. A większość z nich pochodzi z Hiszpanii. Kraj już teraz zmaga się z niedoborami wody, które będa się pogłębiały przez kryzys klimatyczny. Wokół Tagu, największej rzeki na Półwyspie Iberyjskim, wybuchł konflikt między rolnikami i firmami z branży turystycznej.