Na rewersie mapySzwajcaria: banki i neutralność
O Szwajcarii zrobiło się ostatnio głośno, gdy po swym upadku bank Credit Suisse został przejęty przez bank UBS. Ale nie tylko – w imię zachowania neutralności Szwajcaria wolała zniszczyć sprzęt wojskowy zakupiony w Wielkiej Brytanii w latach 60. niż wysłać go Ukraińcom. Przyglądamy się z bliska tym wydarzeniom.