Na rewersie mapyHomofobia: Putin i reszta świata
W tegorocznym orędziu do narodu Władimir Putin jak zwykle mówił o walce z Zachodem, określanym przez niego jako dekadencki, dążący do tego, że „pedofilia stanie się normą (…), a małżeństwa homoseksualne będą święte”. Kto na świecie podziela jego zdanie? Kto jest pionierem dyskryminacji? Spójrzmy na mapy.