Na rewersie mapyRishi Sunak w obliczu kryzysu
Rishi Sunak został premierem Wielkiej Brytanii pogrążonej w kryzysie politycznym, gospodarczym i społecznym. Jak sobie z tym poradzi? Jaki jest jego program? By lepiej to zrozumieć z bliska przyglądamy się postaci Sunaka - młodego miliardera indyjskiego pochodzenia, który chce m.in zmniejszyć liczbę uchodźców przyjmowanych przez Wielką Brytanię.