Na rewersie mapyArmenia-Azerbejdżan: nowa wojna?
Po Ukrainie kolejna wojna wydaje się zbliżać do progu Europy. W 2020 roku konflikt między Armenią a Azerbejdżanem o region Górskiego Karabachu pozostawił po sobie co najmniej 7000 ofiar śmiertelnych: obecnie wydaje się, że starcia zbrojne są wznawiane w regionie, który Władimir Putin uważa za część swojej "strefy wpływów". Lider Kremla jest jednak obecnie zaangażowany (i osłabiony) na innym froncie, a inni regionalni aktorzy na tym korzystają...