Na rewersie mapyPutin w tarapatach: co zrobi Xi Jinping?
Wygląda na to, że to punkt zwrotny w wojnie w Ukrainie. Według doniesień z Rosji pojawiają się krytyczne uwagi pod adresem strategii Kremla. Czy wpłynie to na współpracę Xi Jinpinga i Władimira Putina? Niedawno odbyło się ich spotkanie w Samarkandzie w Uzbekistanie. Jaką kartą zagrał Xi Jinping?