Film z lektorem.
"Dla dobra wszystkich istnień" to motto ochotniczego batalionu medycznego Hospitallers. W samym środku walk około 500 medyków opiekuje się zarówno żołnierzami, jak i cywilami. Ochotnicy często rezygnują z pracy, aby ratować życie swoich rodaków na linii frontu.