Re: Zoo i dobrostan zwierząt
Scoring Girls to wyjątkowa drużyna piłkarska. Dzięki niej młode kobiety z rodzin migranckich mają szansę na integrację i emancypację. I choć sport czasem koliduje z pewnymi praktykami kulturowymi lub religijnymi, dziewczyny są zdeterminowane, by grać i pokonywać bariery. Dokument z lektorem.