Re: Inkluzywne miejsca pracy w Katalonii
La Fageda na północy Hiszpanii tworzy miejsca pracy dla osób z problemami psychicznymi lub niepełnosprawnością. Osoby zatrudnione w tej wyjątkowej firmie są dumne z produkcji dżemów i jogurtów, które konkurują z międzynarodowymi markami w supermarketach w Katalonii. Ale jak to wszystko się zaczęło?