Re: Irlandia, współcześni druidzi
Druidzi istnieją i są wśród nas. 31-letnia Cathy Nic Catháin co miesiąc otrzymuje pocztą zadanie domowe od zrzeszenia druidów. Studiuje program zajęć, w których jest mitologia, botanika, a nawet wprowadzenie do rytuałów religijnych. Cathy przygotowuje się, by pewnego dnia dołączyć do grona współczesnych druidów – kapłanów, którzy czerpią ze starożytnych celtyckich tradycji.