Re: Made in Portugal
Portugalia wychodzi z kryzysów z nową siłą – młodzi ludzie w pomysłowy sposób odbudowują gospodarkę i to nie tylko w miejscach, do których przyjeżdża najwięcej turystów. Spotykamy się z kilkorgiem młodych Portugalczyków i Portugalek, by zapytać, dlaczego, jak inni, nie wyjechali za granicę i jaka jest ich wizja na odbudowę kraju.