Re: Węgry: licealistka kontra Orban
Podobnie jak tysiące uczniów i nauczycieli szkół średnich, Lili Pankotai wyszła na ulice, by sprzeciwić się niszczeniu węgierskiego systemu edukacji i ingerowaniu władzy w szkoły i uniwersytety. Bezkompromisowa postawa Lili uczyniła ją przywódczynią protestów, ale też wrogiem wielu zwolenników Fideszu.