Zobacz Re: Kabaret Madame Arthur 33 min Zobacz program
Cocieri to mołdawska eksklawa położona w separatystycznym regionie Naddniestrza. Ta „strefa bezpieczeństwa” szczelnie otoczona jest wojskowymi punktami kontrolnymi i bardzo trudno się tam przedostać. A szkoda, bo Cocieri może pochwalić się wspaniałą naturą i w innej rzeczywistości byłaby pewnie turystycznym kurortem. Dokument z lektorem.