Isaiah Collier & The Chosen FewFestiwal jazzowy we Frankfurcie 2022
Saksofonista Isaiah Collier urodził się w 1998 roku w Chicago i od małego był wielbicielem Pharoah Sanders. Jego album “Cosmic Transitions” zadziwia eksperymentalnymi dźwiękami zmieszanymi z soulem i hard bopem. Na scenie towarzyszą mu Jordan Williams, Jeremiah Hunt ii James Russel Sims.