Ukrainian Freedom OrchestraKoncert z Warszawy
Ukraińska Orkiestra Wolności pod kierownictwem dyrygentki Keri-Lynn Wilson wykona program obejmujący VII Symfonię ukraińskiego kompozytora Valentina Silvestrova, II koncert fortepianowy Chopina z ukraińską wirtuozką Anną Fedorovą oraz IV symfonię Brahmsa. Ukraińska sopranistka Ludmiła Monastyrska, która zagrała tytułową rolę Turandot w Metropolitan Opera, zaśpiewa również arię Leonory „Abscheulicher!” z „Fidelia” Beethovena - pean na cześć człowieczeństwa i pokoju w obliczu przemocy i okrucieństwa.