42: Odpowiedź na prawie wszystkoCzy obawiać się wzrostu poziomu mórz?
Czy morza wkrótce staną się zagrożeniem? Pewne jest to, że z powodu zmian klimatycznych poziom wód na świecie podnosi się, ale nie wszystkie wybrzeża są dotknięte w ten sam sposób. Czy oznacza to, że niektóre kraje mają po prostu więcej szczęścia niż inne?