Sevdaliza - PassengersEurythmicsLive from Heaven
"Sweet dreams are made of this…" – w 1983 r. bywalcy londyńskiego klubu Heaven byli jednymi z pierwszych, którzy usłyszeli te, dziś już ikoniczne, słowa. Grupa Eurythmics zaczęła wspinać się wtedy na szczyty list przebojów. Zabieramy Was w hipnotyzującą podróż w czasie.