Young Euro Classic 2022 - Berlin
Festiwal Young Euro Classic w Berlinie to letnie spotkanie orkiestr młodzieżowych. W tym roku European Union Youth Orchestra skupiająca młode talenty z UE zaprezentuje pięć utworów z klasycznego repertuaru: od Strawińskiego po Ravela.