Oczyma ukraińskich dziennikarzyZostać w Siewierodoniecku
W ukraińskim Siewierodoniecku rozgrywa się dramat. To tam koncentrują się obecnie ataki rosyjskiej armii. Pomimo zagrożenia ukraińskie władze nie chcą zmuszać mieszkańców do ewakuacji. Około 15 tysięcy osób nadal mieszka w schronach i nie chce opuścić miasta.