Recirquel: "My Land"Siedmiu ukraińskich akrobatów
Praca "My Land" zespołu Recirquel łączy cyrk z tańcem współczesnym. Siedmiu akrobatów z Ukrainy przenosi na scenę swoje osobiste związki z ojczyzną w efektownych scenach tanecznych i akrobatycznych. "W obecnej sytuacji utwór nabiera nowego znaczenia" - mówi akrobatka Jewhenija Obolonina: "Do tej pory 'My Land' (Moja Ziemia) była historią miłosną. Teraz jest to sztuka o miłości do Ukrainy".