Midterms, czyli wybory środka kadencji, to głosowanie amerykańskiego elektoratu nad urzędującym rządem, który obecnie sprawuje Joe Biden. Jednak w tych wyborach głównym tematem rozmów jest były prezydent Donald Trump. Czy mogłyby przywrócić go do władzy?