Włochy mistrzem politycznej niestabilności?
25 września Włosi pójdą do urn na (przedterminowe) wybory parlamentarne. Kryzys polityczny, który doprowadził do sformalizowanej pod koniec lipca dymisji premiera Mario Draghiego, nie jest bynajmniej odosobnionym przypadkiem... Skąd bierze się ta niestabilność polityczna i jakie są jej konsekwencje dla kraju? Odpowiedzi trzech politologów.