Życiodajna gleba - Cenna powierzchniaChaudunEkologiczne schronienie
W 1895 roku mieszkańcy Chaudun w Alpach Wysokich nie są już w stanie przetrwać w wyczerpanym środowisku i sprzedają swoją wioskę państwu. Ten dokument, którego narratorką jest Marina Hands, rzuca światło na polityczną i społeczną stawkę katastrofy ekologicznej o bardzo współczesnych reperkusjach.